http://linnalannuoret.fi/

Valikko
×
Logo Setlementtitalo

Here god van liefde waar ons ook mag gaan

Preek over Maleachi 1: Als God liefde is, waar blijft … here god van liefde waar ons ook mag gaan
Mag dit ook van ons waar wees hier waar ons bly. . . hier waar ons ‘n gemeente vir die Here is. Mag die liefde van Christus ons ook dring. Mag ook ons diep daardeur geraak wees. . . diep getref wees sodat dit vir ons almal ook voel dat ons nou nie meer vir onsself moet lewe nie, maar vir Hom wat vir ons gesterf en opgestaan het.
WAAR STAAN DIT IN DIE BYBEL? - Phantocomp here god van liefde waar ons ook mag gaan
Kyk, as ons moet glo dat geen gelowiges hemel toe gaan by hulle afsterwe nie, maar bloot gaan “slaap” tot en met Jesus se wederkoms, dan moet ons ook glo dat die hemel vandag nog redelik leeg is, en dat net God die Vader, Jesus Christus, die Heilige Gees, die engele, Henog en Elia tans in die hemel is.
God is LIEFDE » Somerstrand Gemeente
Ons behoort ook ons lewens vir ons broers af te lê. Wie aardse besittings het en sy broer sien gebrek ly, maar geen gevoel vir hom het nie – hoe kan die liefde van God in hom wees? Liewe kinders, ons liefde moenie net woorde en lippetaal wees nie, maar moet met …
Die Onwrikbare Liefde Van God | World Challenge here god van liefde waar ons ook mag gaan
About Press Copyright Contact us Creators Advertise Developers Terms Privacy Policy & Safety How YouTube works Test new features Press Copyright Contact us Creators
Hooglied 4: 1 – 5: 1 – God is gewer van die liefde
Al staan ons ook hoe sterk in ons geloof het ons net eenvoudig nie altyd die antwoorde nie, selfs nie op ons eie vrae nie. Daar is ʼn wel ʼn bekende Engelsprekende gesegde en liedjie, te wete, “There are more questions than answers” en hoe waar is dit nie! Hierdie vraagstukke wat ook deel is van my lewe het my
Lied 286 - Here, God van liefde, waar ons ook mag … here god van liefde waar ons ook mag gaan
Die meeste van ons dink, "Dit is die soort liefde wat God van ons verwag." In n sekere sin is dit waar, maar die feit van die saak is dat niemand aan hierdie definisie van liefde kan voldoen nie. Nee, hierdie paragraaf gaan alles net om God se liefde.
“God is liefde.” Wat betekent dat? | Bijbelwoord.nl
Van al Jehovah se eienskappe is liefde die vernaamste. Dit is ook die eienskap wat ons die meeste tot hom aantrek. Wanneer ons die pragtige fasette van hierdie juweelagtige eienskap ondersoek, sal ons sien waarom die Bybel sê: “God is liefde.”—1 Johannes 4:8.
Om vertroosting te vind in die dood van ’n …
Here God van liefde, waar ons ook mag gaan, wil ons in U skadu by U staan. Hoor ons dankgebede, hoor ons loflied styg as ons aan U ons dank betuig. Here, U genade het ons hier behou, in U hand
God is liefde – Kruispad e-tydskrif here god van liefde waar ons ook mag gaan
Eerstens is ek so bitter jammer om te hoor van julle seun, mag ons Vader jou omvou in Sy liefde, vrede en teenwoordigheid deur hierdie lewens storm. Ek voel op my hart om jou net te herhinder, dat jy nie alleen jou vrou kan troos nie. Jy kan daar wees vir haar en haar versorg, lief he en ondersteun.
Wie Gaan Slaap, en Wie Gaan Hemel Toe? | …
Alles hangt dus af van God en zijn barmhartigheid, niet van de wil of de inspanning van de mens. Maleachi zet ons vanochtend weer recht voor God. Gods liefde is in geen enkel opzicht onze verdienste. Gods liefde is gegrond in de vrije, soevereine, verkiezende wil van God. Dat is prachtig. Want omdat het van God afhangt zal God het ook af maken.
Maak Jesus n verskil in jou lewe? | Klipkerk
Die liefde sal nooit vergaan nie” (1 Korintiërs 13:4 – 8a). Hierdie is God se beskrywing van liefde en omdat God liefde is (1 Johannes 4:8) is dit ook wie Hy is. Liefde (God) forseer (dwing) Homself nooit op enige iemand nie, deur Sy liefde vir ons, roep Hy ons tot onsself. Liefde (God) wys goedheid aan almal.
Verskeie tekste – God is hoop, vrede, vreugde en … here god van liefde waar ons ook mag gaan
nie die liefde wat ons vir God het nie, maar die liefde wat Hy aan ons bewys het deur sy Seun te stuur as versoening vir ons sondes. Seëngroet. Dis hoekom ons aan begin van diens nie net mekaar groet, maar ook groet in God se Naam: sodat jy onthou dat jy ook hier verwelkom word deur die genade en liefde van God. Lofsang. Psalm 136 koor v 1